Sider

onsdag 26. mai 2010

My stand at Blå 16. mai


Check out my new website

Share

3 kommentarer:

  1. HEI MESTER HÅKON. HVOR KJØPER DU PERLER?

    SvarSlett
  2. Fantastisk! Verkeleg, ditta e noke av det herlegaste eg har sett på lenge når det kjem til tilbehør.
    Men brukar du noko på baksida for å forsterke platene? Eg prøvde ein gong å lage eit smykke i sånne perler, men den knakk med ein gong.

    SvarSlett
  3. Ikke sikkert du leser dette, men jeg kommenterer likevel:

    Fantastiske saker du lager! Veldig morsomt med de sløyfene! Kjempegod idé. Jeg har etter mange års pause (les: siden barnehagen) begynt å legge perler igjen og er til stadighet ute etter inspirasjon. Takk for et godt innrykk i idébanken min! :)

    Stryker du de på begge sider, eller har du andre triks for å bevare orginalformen på perlene?

    SvarSlett