Sider

tirsdag 11. august 2009

Mario Wall

Share

9 kommentarer:

  1. dette er Det Kuleste jeg har sett.

    SvarSlett
  2. Utrolig bra laget :)

    Vanlige Hama perler eller?

    SvarSlett
  3. Jeg blir stolt og sjalu. Jeg vil ha! Du er for flink. Har du sett min mariolandsby eller? Blir jo totalt meningsløst, når jeg ser dette kunstverket.

    SvarSlett
  4. Jeg aner ikke hvem du er, men du er
    superawesome.

    SvarSlett
  5. Space invaders neste, eller?

    SvarSlett
  6. De er utrolig stilige, wow.
    Hvis jeg ikke tar feil er det også en Zofies Verden stripe på veggen i bilde 4. Jeg kjenner Grethe Nestor, ei av de som lager tegneserien, kan jeg vise henne det bildet? Tror hun blir glad :)

    SvarSlett
  7. Ja, nå fikk jeg lyst til å sette meg ned og perle en haug gamle 8-bit spill...

    Jeg tror jeg vil ha deler av Monkey Island på min vegg.

    Utrolig kult forresten. You win at beads!

    SvarSlett
  8. Shit, aner ikke hvordan jeg kom over bloggen din, men faen så awesome! Megabra inspirasjon, som Benedicte over sa, nå fikk jeg lyst til å sette meg ned og perle en haug gamle 8-bit spill!

    SvarSlett
  9. Wow, imponert! Tar du i mot bestilling på Mario-bilde eller? Hadde vært perfekt som en bursdagsgave, detta!

    SvarSlett